torsdag 26. juli 2012

150-Ord Utfordringen.

Velkommen til det Nyeste konseptet her på FrkBilmerke’s Reiseblogg!


Vi kjenner alle uttrykket "et bilde er mer enn tusen ord."
Med dette som inspirasjon, bestemte jeg meg for å starte en månedlig skrivekonkurranse på bloggen min, der jeg vil utfordre skribenter til å komme opp med en historie basert på et bilde.
Men den virkelige utfordringen er, De har bare 150 ord på å fortelle sin historie.
Du,Leserne vil velge vinneren, ved å angi i kommentarfeltet hvilken historie du liker best.
Hver måned vil vinneren motta en liten premie.
Ønsker du å delta i utfordringen?
Runde 1 starter, 1.august J
Hver måned vil jeg plukke 5 forfattere av de som vil være med, til å delta i utfordringen. Jeg vil også legge ut det månedlige bildet på Facebook, og vil godta 2 ekstra derfra til konkurransen hver måned.
Hvis du ønsker å bli med en måned, eller bare få mer informasjon om konkurransen, send meg en e-post, eller legg igjen en kommentar.


0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L