mandag 30. juli 2012

19 Tegn På At Du Er Reise Avhengig

Klart vi alle elsker å reise, men er din lidenskap på grensen til avhengighet?
Sjekk ut disse avslørende tegn og se om du er reiseavhengig!




Jeg elsker å reise som en nomade .... men jeg liker også bo på ett sted.
Noen mennesker, derimot, tar sin lidenskap til et helt nytt nivå.
Hvis du virkelig elsker å reise hele tiden da dette innlegget noe for deg!



Sjekk ut disse 19 tegn og se om du faktisk er reiseavhengig!


1.       Din MÅ GJØRE (på ferie)liste er 4 sider lang.

2.       Og komme hjem er mer som en ferie fra å reise.

3.       Når du kommer hjem, planlegger du alltid neste tur.

4.       Når du er på vei hjem, har du allerede bestilt din neste reise.

5.       Bo på samme sted mer enn en uke gjør deg urolig

6.       Filmer gir deg lyst til å reise

7.       Bøker gir deg lyst til å reise

8.       Musikk gjør at du ønsker å reise

9.       Hver dag bringer en ny destinasjon idé

10.   Du arbeider for å finansiere din neste tur

11.   9-5 gjør at du føler at du er i fengsel

12.   Du trenger ikke vente på folk, men kan gjøre ting på egen hånd

13.   Å tenke på alle de stedene man ikke har vært, gjør at du føler deg engstelig

14.   Når du ikke reiser, tar du deg i å fantasere om reise

15.   Du sier du kunne stoppet å reise når du vil

16.   Du er lykkeligst på veien

17.   Du teller konstant land og verdensdeler

18.   Bestilling av flyreiser gir deg adrenalin-kick.

19.   Dine foreldre har antydet du må søke profesjonell hjelp


Hvor mange "JA" hadde du?

2 Kommentar(er):

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L