søndag 22. juli 2012

22.07.2011 - A Day I Will Remember

Hvem ville trodd at denne dagen ville komme?
Bombeangrep i ​​vårt lille, trygge, Norge. Vel, jeg har en ting å si - nå kom verden til Norge også. 
Jeg sender tanker til alle i Oslo, deres familier, ofre og beboere. Dette er ubeskrivelig trist, og jeg kjenner en frykt jeg kan ikke beskrive. Stearinlys er tent i leiligheten, for de som døde eller ble skadet etter tragedien i Oslo og Utøya.
 Jeg vil avslutte dette innlegget med noen ord.
På en dag som denne er det igjen viktig å huske at handlinger som dette ikke er utført av rase eller hudfarge, av stater eller kontinenter, men av enkeltpersoner og grupper som har mistet fokus på viktigheten av verden, nemlig, samhold, omsorg, forståelse, empati og kjærlighet.
Tenk. I dag er det ett år siden.



0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L