lørdag 14. juli 2012

Lørdagstipset: #1


Hver Lørdag fremover har jeg tenkt å ha ett eller annet form for tips.
Det kan komme fra meg, eller dere lesere.
Her kommer denne lørdagens tips :)

#1Varier hverdagen.

Jeg vet ikke med deg, men noen ganger tar jeg meg selv å leve i en rutine.
Jeg står opp, tar en dusj, på med sminke, går på jobb, kommer hjem, blogger, trener, spiser, ser litt på TV og sover.
Dette varierer litt, selvfølgelig, men vanligvis jeg ikke kan gjøre noe utenom det "normale".
Derfor har jeg kommet opp med noen tips for å få en litt annerledes hver dag.



Som nevnt ovenfor, en av det siste jeg gjør på kveldene enten å se på TV eller sitte foran datamaskinen min. Noe jeg bør starte med, er å slå av alt en halv time før leggetid, sitte under et varmt teppe med en god bok og en kopp te eller kakao.
"Litt hver dag = Suksess"

Egenomsorg trenger ikke bare skje om morgenen. Gjør det litt hyggelig på badet først, ved å fjerne rot. Ta en hår kur, plei øyevipper / bryn eller gi ansiktet en god peeling. Ta deg tid!

Ta noen minutter på slutten av dagen for å tenke på, og gi deg selv et klapp på ryggen for hva du faktisk fikk gjort i dag. 

Vi har en tendens til å fokusere på hva vi ikke fikk gjort, men du har sikkert gjort noe garantert bra også.


Fokuser på det!

Har du noen tips?


0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L