torsdag 19. juli 2012

Sommerfavoritter - Hudpleie

For de fleste av oss, er sommerværet her!
Det betyr at det er på tide å bytte ut makeup rutinene litt ved å bringe frem brunskjær og produktene vi elsker!


Her er en oppsummering av mine favoritter:


1. Clinique Bronze Pressed Powder Bronzer:
Gir deg en naturlig, "sol-kysset" glød!
2. Bobbi Brown Hydrating Eye Cream:
 Absorberes raskt og er så fuktighetsgivende. Jeg elsker det!
3. Benefit High Beam:
Er en myk rosa væske highlighter som gir glød til kinnben & panne for en strålende glød. Også kalt "supermodell på flaske"!
4. LAVANILA:
En Deodorant som er 100% naturlig, trygt, og ... det fungerer! Jeg lover! Uten: parabener, sulfater, syntetisk fargestoffer, Petro-kjemikalier, aluminium eller mineral oljer. En sunn deodorant!

5. Bobbi Brown Long-Wear Gel Eyeliner:

Perfekt for varme, fuktige og fuktig sommerdager!

6. Laura Mercier farget fuktighetskrem SPF 20:
Er ren, lett og legger et hint av farge og en sunn skimrende-glød.
Jeg har elsket denne i flere år!



7. Bobbi Brown Oil Control Lotion med SPF 15:
Holder huden glatt og skinnende med en matt finish. Jeg elsker denne!
8. Bobbi Brown blotting Papers:
Tar vekk skinnende t-soner! Og den er i en søt påfyllbar sak med speil, perfekt for vesken din!

9. Clinique Stay-Matte Sheer Pressed Powder:
Dette matte oljefri pulveret holder huden frisk, og gir et matt utseende.

 Hurra for en vakker, glødende sommer(brun)farge!

 Hva er dine sommerfavoritter?

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L