tirsdag 24. juli 2012

TirsdagsKaffen #1

Hver tirsdag, vil FrkBilmerke’s Reiseblogg rette søkelyset mot en reiseblogger, en lenestol-eventyrer, en fritidsforsker, eller bare noen fantastiske bloggere.
Denne uken er Per Kristian fra PKsVerden klar for litt kaffe. Han har en pitstop i Moss for øyeblikket, men er på flyttefot mot Nord. PK har reist litt i verden allerede, men planlegger ikke å stoppe med det første.






TirsdagsKaffen med Per Kristian.

Så...
1. Hvordan definerer du ordet "reisende", og vil du anse deg selv som en?
Jeg syns reisende er et fantastisk ord, det er et ord om en som liker å være på farten hele tiden. Jeg er til tider veldig reisende, jeg elsker og reise og oppleve nye steder. Selv gamle steder vil også bli besøkt.


2. Hva har vært din favoritt reiseopplevelse så langt?
Det må uten tvil være Norge rundt turen min. Der stod opplevelsene i kø hele tiden.

3. Hva om din stolteste reise øyeblikk?
Må nok nevne Norge rundt turen der også, men har jo hatt andre reisemål som har vært topp.

4. Har du hatt noen reise uhell eller dårlige erfaringer? I så fall har disse påvirket hvordan du ser det stedet hvor de skjedde? Vil du dra tilbake?
Ikke enda, jeg er veldig pass når jeg er på tur og sjekker at jeg har med alt og er veldig sikker før jeg legger ut på tur.
Noe som igjen gjør at det blir lite med uheldige episoder.
Jeg er veldig klar for å dra tilbake:)

5. Nevn en ting du ikke kan reise uten.
Kamera.

6. Nevn en ting du skulle ønske du kunne reise uten.
Ryggsekk;)

7. Hva tror du har vært den største tingen du har lært med å reise (om deg selv, et mål, en kultur)?
At jeg er veldig selvstendig og takler det meste.

 8. Hvis du kunne bo hvor som helst i verden, hvor ville det vært og hvorfor?
Trives veldig godt i Norge, det er jo Verdens beste land og bo i. Tror ikke jeg ville bodd noen andre plasser.

9. Nevn en plass du ønsker å se, eller en opplevelse du vil ha før du dør?
USA & Asia

10. Hvis det var én ting du ønsker noen ville ha fortalt deg før du begynte å reise, hva ville det hvert?
God tur;)

Besøk Per Kristians blogg: PKsVerden
Følg PKsVerden på Facebook:  Facebook-side|Venneside
- Er du en reiseblogger som har noe å si om disse temaene/spørsmålene? Vet du om noen virkelig interessante i reisebransjen universet som du ønsker å se intervjuet? Eller rett og slett noen andre?!
 Si ifra! TirsdagsKaffen trenger noen intervjuobjekter.

5 Kommentar(er):

  1. Så fin blogg du har ;) Deg vil jeg følge videre! Kult konsept med tirsdagskaffe :)

    SvarSlett
  2. du må lære meg mer om hvordan jeg får navnet mitt på komentaren :) så jeg satte den på anonym nå så lenge jeg :) men det er meg Anita :) skal fortsette å følge deg her på bloggen :) blir spennende å se hver tirsdag hvem som kommer på kaffe da :)

    SvarSlett
  3. Så kult! Gøy med blogger som skiller seg litt ut, noe din gjorde! :D

    SvarSlett
  4. Tusen takk Andrea ;) Bli med i konkurransen eller noen av mine andre konsepter :)

    SvarSlett
  5. @Louise-Marie Bli med som neste TirsdagsKaffe ;)

    SvarSlett

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L