tirsdag 24. juli 2012

Ukens Beste Blogger - Nytt Konsept:)


Jeg leser mange reiseblogger hver uke. Mange andre blogger også. Og jeg har merket at mange av forfatterne av mine favorittblogger ta seg tid hver uke for å fremheve noen av de beste og mest interessante innlegg, bilder, videoer og generelle bloggperler de har oppdaget.
Siden ”hærming” er ment å være den høyeste form for smiger, har jeg besluttet å stjele denne ideen for bruk her på bloggen min.
Jeg vet jeg har ca 5 lesere som sjekker inn hver uke, så jeg vil ikke bli kvitt dem. Men jeg ønsker å forbedre mine blogg-tilbud litt, og fant ut at UKENS BESTE BLOGGER funksjonen er en god start.
Vi får se hvordan det går!
Har du en blogg eller et blogginnlegg du vil at jeg skal sjekke ut eller vurdere.
Gi meg beskjed i kommentarfeltet!

1 Kommentar(er):

  1. http://mariaakselvoll.blogg.no/1339884277_du_vet_den_tren_som_r.html kanskje du kunne lest dette innlegget og skrevet en liten ting om det på bloggen her? :)) det er et innlegg som betyr veldig masse for meg at jeg skrev det. :)

    SvarSlett

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L