søndag 12. august 2012

30 Dagers Reise Utfordring # 14


Dag # 14 - Favoritt sted (er) du har vært



Jeg elsker å reise, fordi det tar meg til nye og annerledes steder - ikke de samme stedene gang etter gang. Før jeg drar tilbake til steder som jeg allerede har utforsket, ville jeg mye heller vandre inn i et fremmed land (bortsett fra å besøke folk, selvfølgelig). Det har noe å si om kjennskapet til et sted og en trøst å vite hvor du skal, men det tar meg virkelig ikke så lang tid. 

Så mitt favoritt sted i verden? Det kommer egentlig an på hva jeg er ute etter. Hellas har deilig mat. Tunisia har slike levende farger. Rhodos har en stolt og levende kultur. Grekerne er de mest gjestfrie mennesker. Middehavet har så mange vakre strender. Norge har en uendelig liste over ting å gjøre. Overalt hvor jeg har reist til har noe skilt den ene plassen fra andre. I likhet med menneskene(som jeg absolutt verdsetter mer hvis de har en mening, om jeg er enig med det eller ikke), alt som landet trenger for meg er å være lykkelig på grunn av sin egen nasjonalitet. Rå kultur, de innfødte og lokale retter.
 
Poenget er at jeg har elsket så mye ved alle de stedene som jeg har besøkt, og det er altfor vanskelig å favorisere èn over resten. Som bildet over sier, " I’ve have left my heart in so many places."
 En liten bit av meg tilhører alle land jeg har sett og vice versa.


Hvor er ditt favorittsted?
Hva tenker du om det jeg har skrevet?

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L