torsdag 16. august 2012

30 Dagers Reise Utfordring # 18

Dag # 18 -Hva bringer du med deg når du reiser?   


Bør jeg ta det bokstavelig med dette spørsmålet? Naturligvis; Det første jeg tenkte var ett "åpent sinn." Som er helt nødvendig. Da tenkte jeg tålmodighet - som igjen gjør hver tur og reise i seg selv mye mindre stressende. 





Grunnleggende reisenødvendigheter HÅNDBAGASJE: 

  • Organisator til reisedokumenter.
  • Pass
  • Kompaktkamera
  • Videokamera
  • Enkle toalettsaker (tannbørste,deo,undertøy etc..hvis bagasjen skulle være forsinket eller ikke dukker opp)
  • Lader(e)
  • Bøker (minst én)



Jeg er også en stor fan av reiseprodukter. 
Selvfølgelig, fancy Bagasjemerker er også viktig.


Men mer enn noe; Du må huske å pakke en god holdning.



Oh, og to ting som alltid er i min håndbagasje - Et par leggings og en bikini. Et par leggings, fordi de tar liten plass og kan brukes til omtrent alt! Og en bikini fordi jeg elsker vann og ønsker å gå til nærmeste strand, basseng, boblebad når jeg er på ferie. 




Så hva med deg?
Hva er noe du alltid tar med deg når du reiser?


0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L