fredag 17. august 2012

30 Dagers Reise Utfordring # 19


Dag # 19 -Hva betyr "hjem" for meg?   


Jeg skrev dette for et par år siden mens jeg bodde i Trøndelag, og jeg tror at det oppsummerer min mening:






Kvæfjord, Nord-Norge. "My home away from home". Siden det teknisk sett er mitt hjemsted, kan jeg fortsatt bruke det sitatet til å beskrive det? 


Kvæfjord er ikke min favoritt sted i verden. La det være sagt, jo mer jeg reiser til fjerne steder og vurdere å flytte til steder rundt om i verden så forskjellig fra der jeg vokste opp, jo mer jeg setter pris på mitt hjem for sine positive egenskaper. Min all-time favoritt kvæfjord-relatert minne er de varme sommernettene. Ingenting slår den følelsen av å gå ut i "Guds frie natur" og bare nyte herlig nordnorsk luft.






Det er en enorm verden der ute, og jeg ønsker å se alt i den. Jeg ønsker å leve i utlandet og få mest mulig ut av de forskjellige stedene på planeten på flere måter enn du kan på ferie. Jeg vil alltid være norsk, men jeg bare velger å vise min stolthet fra utlandet.
Jeg kan ha nye boliger, men jeg vil alltid være en kvæfjordjente.





Hva betyr "hjem" for deg?

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L