lørdag 18. august 2012

30 Dagers Reise Utfordring # 20

Dag # 20 -Foruten folk, hva savner du hjemmefra når du er ute å reiser? 
Det lille jeg savner


Folk er det som gjør hjemme hjem. Så etter at du tar bort menneskene, er det ikke mye der som jeg savner. Kanskje maten, musikken, energi - men ærlig talt, jeg kan få god mat, musikk og energi fra de stedene jeg besøker når jeg reiser. 


Hva savner du når du er ute å reiser?

1 Kommentar(er):

  1. må være sengen min. har vond rygg å de stedene jeg har dratt har egentlig hatt veldig dårlige senger. :(

    SvarSlett

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L