søndag 19. august 2012

30 Dagers Reise Utfordring # 21

Dag # 21 -Favoritt mat fra et annet land / kultur  

Min favoritt mat endrer seg til enhver tid av året. Det er vanligvis en rett som jeg ikke har spist på en stund. Eller er vanskelig å finne. Da jeg først kom tilbake fra min ferie i utlandet sist sommer, var Moussaka det eneste jeg ville ha. 

Interessant nok, er min nåværende en annen gresk rett som er enten er;
a) umulig å finne, eller b) umulig å finne en versjon av som er like deilig som jeg husker den. Nemlig Bakt feta....Himmelsk!. 




Bakt Feta
Og kanskje det er min nye favoritt, ikke bare på grunn av smaken, men også på grunn av minnene den bringer frem.
At det er noen skjulte hemmeligheter hos dem som har den beste maten er iallefall sikkert,uansett hvilken del av verden du er i!

Hva er din internasjonale favorittrett? 

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L