onsdag 22. august 2012

30 Dagers Reise Utfordring # 23

Dag # 23 - En favoritt utenlandsk film


Det er ingen hemmelighet, jeg ser mye på film. Selv om jeg elsker en god bok og blir ofte avhengig av flere titler om gangen, er det få ting jeg liker mer enn å bosette meg i sofaen for en lang filmkveld.
Min smak er like vill og variert som en ivrig filmentusiast.  Så det kan være en stor- budsjett storfilm fra Hollywood, sære komedier eller et dypt følelsesmessig drama som er noen av mine favoritter.

Mens jeg er en stor fan av uavhengige filmer, har min siste besettelse de siste månedene (ok, kanskje et år) vært utenlandske filmer.
Jeg har i det siste sett, City of God, The Aviators og Act of Valor, bare for å nevne noen, men for en jente som meg som elsker å reise, men ikke alltid har mulighet til å være ”ready for takeoff” kan film transportere deg til eksotiske steder en halv verden unna.

Så, fordi jeg er alltid på søken etter å legge til flere (stor) filmer til listen min, vil jeg vite hva du ser på.
Har du noen favoritter når det kommer til utenlandske filmer?
I så fall hvilke?


0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L