onsdag 1. august 2012

30 Dagers Reise Utfordring # 3

Dag # 3 - Et reisemål som gjør deg glad

Uten tvil, er det ett sted hvor jeg har vært lykkelig/glad så langt må det være Kvæfjord. Jeg vokste opp der som barn. Jeg vet at det har forandret seg mye siden jeg var barn i forhold til politikk og økonomi.
Jeg husker jeg hadde et øyeblikk under mitt siste besøk, der jeg stod å så utover fjorden.







Mine føtter sank ned i våt sand mens jeg så en båt kjøre inn i midnattssola. Så levende.
Og jeg husker smilet som kom frem gjennom ansiktet mitt så lett. Faktisk bare minnet om det bringer et umiddelbart smil til ansiktet mitt. Så ja, Kvæfjord er definitivt et reisemål som gjør meg glad.

Hvilket reisemål gjør deg glad?

3 Kommentar(er):

  1. Reisemålet mitt er å dra tilbake til Lofoten (?)i og ivesterålen for det er nydelig der og vil ta naturbilder:)

    SvarSlett
  2. Helt klart Nederland! Jeg kan gå rundt i de gatene i times vis å bare se på allt. Mye å se å mange flotte mennesker. Opplever noe nytt hver gang jeg drar dit :)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for kommentarene Anita og Christina;) Jeg er også veldig glad i Lofoten og Vesterålen ;)

    SvarSlett

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L