søndag 5. august 2012

30 Dagers Reise Utfordring # 7

Dag # 7 - En reisemål hvor jeg elsker folket





Så ... fra mine erfaringer så langt, ville jeg må si jeg elsket de menneskene jeg møtte i Hellas, Tunisia, Litauen osv... De menneskene jeg snakker om er en håndfull utlendinger. Faktisk er de typen fra all over the place. Men jeg vil alltid knytte mine lykkeligste opplevelser med dem. De er likesinnede, og andre vandrende sjeler. De får meg og jeg får dem. Og endelig få oppleve mennesker med en felles bølgelengde og forståelse av livet. 



Dette er noen av mine sjelefrender. Jeg vet at de vil alltid være en telefon, e-post eller Skype samtale unna. Og jeg vet også at jeg kommer til å se dem igjen, en dag snart. 



Jeg virkelig elsker dem! Og jeg vil alltid være takknemlig for at jeg fant en gruppe av likesinnede fra hele planeten, uten å måtte gå på leting etter dem.



Hvor elsker du folket?

0 Kommentar(er):

Legg inn en kommentar

Takk for kommentaren din, jeg leser hver og en!
Hvis du trenger et mer direkte svar kontakt meg på min e-post; frkbilmerke@gmail.com, eller send meg en melding på Facebook:) DIN kommentar lyser opp dagen min! ♥
Takk for besøket :)

© FrkBilmerke's Reiseblogg, AllRightsReserved.

Designed by H.S.L